söndag 5 december 2010

2:a Advent! Vi skrider mot jul...

Nu går vi in i 2:a veckan i december och jag njuter av allt det vackra runtomkring mig. Med tomtar på loftet och tomtar som kryper ut ur vrårna känns livet innehållsrikt och glatt. Alla ljus som glimmar överallt lockar fram fotograferandet som förnöjer mitt sinne! Var på julmarknaden i Gammelstad igår för att njuta av allt det vackra inkluderat vår dotter Ida Ask Design & Hälsa som står granne med min bror och svägerska från Rosvik som säljer fina "handmade" jultomtar.
På Färgkliniken tar jag emot många kunder som löst in sina friskvårdskort för att bli omhändertagna med massage och andra sorters hälsostärkande behandlingar. På Qi Center håller jag i två massageutbildningar för personal från ett äldreboende som i sin tur överför det de lärt sig på sina kunder. Jag är så glad för deras skull samt åldringarna som får ännu mer medveten beröring för att mildra hemlängtan och smärta på alla plan.

I torsdags hade vi Kristina Berglund på Qi Center som höll i en föreläsning om hälsochokladen Xocai som är den godaste choklad jag ätit i mitt liv. Vi har den till försäljning! Nästa söndag 12 december har vi ÖPPET HUS på Qi Center kl. 14.00 - 16.30 då vi bjuder på fika samt olika prova på aktiviteter! Återkommer snart om evenemanget...